Witamy Fora Rozmowy DDA/DDD Urodziłem się na przełomie października i listopada ubiegłego roku – 2018 r.

Przeglądasz 10 wpisów - od 1 do 10 (z 1,689)
  • Autor
    Wpisy
  • 2wprzod1wtyl
    Uczestnik
      Liczba postów: 1177
      1. fałszywa pokora – aby nie zacząć narodzin od fałszywej pokory, której wcześniej u siebie nie zauważałem (nie potrafiłem zdefiniować) ale była częścią mnie chcę wspomnieć, że październik ubiegłego roku jest datą symboliczną od którego zaczęło się przechodzenie z teorii do praktyki. Tym samym nabywanie teorii rozpoczęło się znacznie wcześniej ( nie będę wymieniał co się na tą teorię składało – bo ciężko nawet sprecyzować) – jest to dla mnie bardzo ważne, bo od rozpoznawania u siebie fałszywej pokory chcę rozpocząć (w tym przypadku fałszywą pokorą byłoby – zacząłem 'wczoraj’, nic nie wiem, nic nie umiem, nie znam się – by już 'jutro’ przejść do postów świadczących o tym, że jednak wiem już nie co)
      2. drugą przeciwległa linią jest wewnętrznych krytyk – 9 miesięcy i prawie żadnych efektów (lub kilka lat nabywania teorii i żadnych efektów) – nieprawda, efekty już widzę. Póki co zaczynam siedzieć i przez co już nieco obserwować (fałszywa pokora? – w tle odzywa się głos i poczucie, że jestem na dalszym etapie)